Дејли Мејл: Победникот на Евровизија ја бакна девојката и отиде во војна
Дејли Мејл: Победникот на Евровизија ја бакна девојката и отиде во војна
Битиќи од ОЕЦД во Парис: Јасна визија за развојот, стабилност, предвидливост и инклузивниот дијалог се клучот за развој, но и задржување на човечкиот капитал во регионот
Битиќи од ОЕЦД во Парис: Јасна визија за развојот, стабилност, предвидливост и инклузивниот дијалог се клучот за развој, но и задржување на човечкиот капитал во регионот
Приведени три лица, родители си ја продале ќерката на Белгиец, поднесена кривична пријава
Приведени три лица, родители си ја продале ќерката на Белгиец, поднесена кривична пријава
Продолжува герила-акцијата против дезинформациите: Внимание, се појавија лажговците со кратки нозе – не наседнувајте!
Продолжува герила-акцијата против дезинформациите: Внимание, се појавија лажговците со кратки нозе – не наседнувајте!
(ВИДЕО) РОМИТЕ ВО ПРИЛЕП САМИТЕ ГИ АСФАЛТИРААТ УЛИЦИТЕ СО СВОИ ПАРИ, ВЕЛАТ ДЕКА ВМРО ДПМНЕ ГИ ИЗМАМИ, ИМ ВЕТИ УЛИЦИ А НЕ НАПРАВИ НИШТО!
(ВИДЕО) РОМИТЕ ВО ПРИЛЕП САМИТЕ ГИ АСФАЛТИРААТ УЛИЦИТЕ СО СВОИ ПАРИ, ВЕЛАТ ДЕКА ВМРО ДПМНЕ ГИ ИЗМАМИ, ИМ ВЕТИ УЛИЦИ А НЕ НАПРАВИ НИШТО!
ЈП „Градски паркинг“ со кампања за подобри услуги кон граѓаните под мотото „Не молчи, пријави! Заедно против неправилностите!“
ЈП „Градски паркинг“ со кампања за подобри услуги кон граѓаните под мотото „Не молчи, пријави! Заедно против неправилностите!“
Ангеловска-Бежоска: Очекувањата се дека каматните стапки ќе одат нагоре, се прават обиди тоа да биде умерено
Ангеловска-Бежоска: Очекувањата се дека каматните стапки ќе одат нагоре, се прават обиди тоа да биде умерено
Од продажбата на биоразградливи кеси собрани 44 милиони денари, се планира набавка на контејнери за селектирање на отпад
Од продажбата на биоразградливи кеси собрани 44 милиони денари, се планира набавка на контејнери за селектирање на отпад

БРАВО – Македонска иновативна платформа за поврзување на фармери со ресторани е вистински хит во Германија!

Движењето •НА ТРПЕЗА, ДИРЕКТНО ОД НА НИВА• го тресе развиениот свет подолго време. Врвните шефови кои ги прават славни рестораните ширум светот, не признаваат никаков компромис кога станува збор за набавка на зеленчук, овошје и месо…освен да знаат точно од каде се носат. И купуваат само од најдобрите локални производители.Затоа и лично ги бираат фармерите и креираат трајни врски на соработка.

Светот одамна признава дека локално произведената храна гарантира вистински вкус на она што ќе се готви, а контролираното потекло на нејзиното одгледување е причина плус да се каже дека е вистински здраво.

Еве и паралела кај нас …сѐ уште луѓето овошје, зеленчук и месо пазарат во маркети и продавници, а сѐ уште имаме убави мали пазари и на нив ако добро се проучи има и локални фармери, а не само “прекупци”. Има и ретки, но одлични локални месарници, рибарници. Имаме и одлични локални производители на млеко и млечни производи….

Можеби заради немањето однос кон вакви нешта кај нас, една иновација на еден битолски тим, за која добија награда на глобалниот натпревар за иновативни идеи организиран од страна на шведската компанија Ериксон, идеја со наслов Farmarket, го освојува наместо нашиот германскиот пазар.

Основата на идејата беше да се спојат консументите со органските производители на храна – овозможувајќи online порачки и online плаќање.

Идејата беше на Игор Мишевски и програмерот Александар Балаловски.Се обидоа таа иновација да ја применат тука пред некоја година, но од добро познати причини, кои погоре ги наведувам, не успеаа.

Идејата остана “во фиока”. Поминаа неколку години, Балаловски својата кариера како програмер ја продолжува во Германија и таму овој Мејд ин Маседониа иновативен продукт наоѓа свој голем клиент.

Во тој миг ФИТР се јавува како катализатор и им помага на овие визионери да успеат. Таму направија некои доработки по експертска сугестија на тимови во Германија, ги поврзаа фармерите со ХоРеКа секторот, па така фармерите ширум Германија се лоцираа на оваа платформа, од која и врвните ресторани и оние локални ресторани кои држат до врвен квалитет и посебно гастрономско искуство купуваат.

Самата платформа нуди регистрација на корисници поделени во две категории – фармери од една страна и ХОРЕКА сектор од друга страна. Фармерите можат да постават производи кој што ги нудат по одредена цена. Исто така процесот на порачка и плаќање е по електронски пат.

Hof Zu Küche (од нива до кујна) платформа развиена од страна на Александар Балаловски и компанијата IBORN од Скопје, брендирањето е на UI/UX дизајн, е направено е во една целина-продукт од страна на Нова Солушнс.

Предраг Стојковски, генерален менаџер на Нова Солушнс го раскажува патот на оваа поинаква бизнис приказна, која еден ден е добро да има примена и тука кај нас.

Новинарка : Љубица Ангелкова

За некои идеи треба да се чека малку подолго време за реализација. Tаква е и оваа. Раскажете ни како започна се?

Секоја идеја си го има својот пат/циклус баш како и луѓето. Не знаеме во која насока ќе не однесе. Истото се случува и со нашата идеја Farmarket или денес веќе Hof Zu Küche. Многу фактори влијаат на тоа, но битно е да се сочува сржта и таа веќе ќе си го пронајде својот пат. Идеата е родена пред 7 години и од тимот имавме одреден „backround“ во однос на органското земјоделие – и како хобисти и како консументи.

Органското земјоделие во тој период беше во Македонија во развој а од друга страна, во развиените земји веќе нешто што е нормално. Но потребата и во Македонија и во другите држави беше иста – како да се најди адекватен земјоделец кој што произведува и продава органски производи. Стабилен во смисла дека навистина произведува органски производи, по прифатлива цена, квалитет и испораката да биде навремена.

На Балканот тоа прашање е полесно бидејќи сите знаеме некој кој што има некој….Но на запад е малку потешко за оној кој што по прв пат бара органски производи. Затоа и фокусот на самиот старт беше германскиот пазар, конкретно Баварија.

Во тој период паметните телефони веќе станаа нормалност а достапноста на интернет веќе нормална работа.

Размислувањето за поврзување на купувачите со земјоделците кој што произведуват органски производи го ставивме на хартија, почнавме со креирање на визуелниот идентитет, дефинирање на функционалностите на апликацијата и баш во тој момент се појави и повик од компанијата Ериксон во вид на глобален награден конкурс за иновативни решенија каде што освоивме второ место.

Развојот на самата апликација не подразбира само програмерски дел туку и развивање на бизнис модел, истржување на пазарот, теренска работа…. Со еден збор бара финансии кој што во тој момент не ги имавме.

И од 2014 па до 2019 идејата беше на „stand by“ се до 2019 и повикот на ФИТР за комерцијализација на иновации, каде што аплициравме и од Фондот идејата ја препозна како прифатлива и истата година проектот ни беше одобрен.

loading...

animefreaks website. AnimeFreak #1 Site to watch thousands of dubbed and subbed anime episodes including Dragon Ball Super, Attack on Titan, Naruto Shippuden, One Piece

TSUKIMICHI -Moonlit Fantasy-

AnimeFreak My Hero Academia Season 2 Episode 16

Tokyo Revengers Episode 24

anime streaming Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

AnimeFreak The Daily Life of the Immortal King [Chinese Dub] Episode 8

tải go88