БРАВО ВЕНКО ФИЛИПЧЕ, ПРОДОЛЖИ ВАКА - НА КЛИНИКАТА ЗА ОРТОПЕДСКИ БОЛЕСТИ ПРВПАТ НАПРАВЕНА ЕКСПЛАНТАЦИЈА НА КОСКИ И КОСКЕНИ ТКИВА ОД ПОЧИНАТ ДОНОР
БРАВО ВЕНКО ФИЛИПЧЕ, ПРОДОЛЖИ ВАКА - НА КЛИНИКАТА ЗА ОРТОПЕДСКИ БОЛЕСТИ ПРВПАТ НАПРАВЕНА ЕКСПЛАНТАЦИЈА НА КОСКИ И КОСКЕНИ ТКИВА ОД ПОЧИНАТ ДОНОР
Можност повеќе за сите оние кои во иднина сакаат да студираат на најелитните универзитети во светот - ПСУ "Јахја Кемал" објавува конкурс за доделување на стипендии за средно образование.
Можност повеќе за сите оние кои во иднина сакаат да студираат на најелитните универзитети во светот - ПСУ "Јахја Кемал" објавува конкурс за доделување на стипендии за средно образование.
(ВИДЕО) ЗА ИМИТАЦИИ НА МАКЕДОНСКИ ЈАВНИ ФАЦИ, ЖАРЕ Е НЕНАДМИНАТ, ПОЧЕСТО ТРЕБА ОВА ДА ГО ПРАВИ...
(ВИДЕО) ЗА ИМИТАЦИИ НА МАКЕДОНСКИ ЈАВНИ ФАЦИ, ЖАРЕ Е НЕНАДМИНАТ, ПОЧЕСТО ТРЕБА ОВА ДА ГО ПРАВИ...
Семејството Стајиќ донира 1 милион денари на семејството Белчовски кои изгубија ќерка а потоа ги донираа нејзините органи за да се спасат животи
Семејството Стајиќ донира 1 милион денари на семејството Белчовски кои изгубија ќерка а потоа ги донираа нејзините органи за да се спасат животи
ПАВЛЕ ТРАЈАНОВ: ЗА АФЕРАТА СО ПАСОШИТЕ ТРЕБА ОДГОВОРНОСТ И ОД ПОЛИЦИСКИ НАЧАЛНИЦИ И ШЕФОВИ НА ОДДЕЛИ ВО АГЕНЦИИТЕ ЗА РАЗУЗНАВАЊЕ И КОНТРАРАЗУЗНАВАЊЕ!
ПАВЛЕ ТРАЈАНОВ: ЗА АФЕРАТА СО ПАСОШИТЕ ТРЕБА ОДГОВОРНОСТ И ОД ПОЛИЦИСКИ НАЧАЛНИЦИ И ШЕФОВИ НА ОДДЕЛИ ВО АГЕНЦИИТЕ ЗА РАЗУЗНАВАЊЕ И КОНТРАРАЗУЗНАВАЊЕ!
ЌЕ СЕ ПРОВЕРУВААТ АНТИТЕЛА ЗА КОВИД-19 НА ДРЖАВЕН ТРОШОК, НО ЌЕ ИМА КАТЕГОРИИ КОЈ МОЖЕ ДА СЕ ИСПИТУВА, КАЖА ФИЛИПЧЕ
ЌЕ СЕ ПРОВЕРУВААТ АНТИТЕЛА ЗА КОВИД-19 НА ДРЖАВЕН ТРОШОК, НО ЌЕ ИМА КАТЕГОРИИ КОЈ МОЖЕ ДА СЕ ИСПИТУВА, КАЖА ФИЛИПЧЕ
ОБИД ЗА УБИСТВО ВРЗ КАЈМАКОВСКИ: Пренесен во болница, поранешната сопруга му дала кафе и му се слошило
ОБИД ЗА УБИСТВО ВРЗ КАЈМАКОВСКИ: Пренесен во болница, поранешната сопруга му дала кафе и му се слошило
ОРЦЕ КАМЧЕВ СО СВОИТЕ АДВОКАТИ И БЛИСКИ НОВИНАРИ КАКО ДА ЗАГОВАРА НОВ УСТАВ - ГРАЃАНИ ОД ПРВ И ГРАЃАНИ ОД ВТОР РЕД ВО ЗЕМЈАВА?!?!
ОРЦЕ КАМЧЕВ СО СВОИТЕ АДВОКАТИ И БЛИСКИ НОВИНАРИ КАКО ДА ЗАГОВАРА НОВ УСТАВ - ГРАЃАНИ ОД ПРВ И ГРАЃАНИ ОД ВТОР РЕД ВО ЗЕМЈАВА?!?!

ПЕЖО ГО ПРОМЕНИ СВОЕТО ЛЕГЕНДАРНО ЛОГО СО ЛАВ, СЕГА ИЗГЛЕДА МНОГУ ПОДОБРО

НА 25 ФЕВРУАРИ 2021 ГОДИНА, ЛАВОТ PEUGEOT СТАНУВА ПОГЛАСЕН!

Најстариот постоечки автомобилски Бренд во Светот ја потврдува својата личност и својот карактер со новото лого, вртејќи нова страница во својата историја.

НА 25 ФЕВРУАРИ 2021 ГОДИНА, ЛАВОТ PEUGEOT СТАНУВА ПОГЛАСЕН!

Најстариот постоечки автомобилски Бренд во Светот ја потврдува својата личност и својот карактер со новото лого, вртејќи нова страница во својата историја.

На 25 февруари 2021 година, PEUGEOT го претстави своето ново лого: грб со ликот на лав. PEUGEOT од 1850 година има десет последователни логоа, од кои сите се со амблемот на лав. Денес единаесеттата верзија, уште поедноставна, поквалитетна и поелегантна, штотуку креирана од PEUGEOT Design Lab, студиото за глобален дизајн на Брендот PEUGEOT.

Лансирано во 2010, моменталното лого мораше да се промени со цел да се круниса издигнувањето на брендот повисоко на пазарот.
Откако целосно ги обнови своите возила во последните 10 години, PEUGEOT го редизајнира своето лого за да биде во чекор со своите производи.
На почетокот на 2021 година, со лансирање на гамата што ќе ја предводи новиот PEUGEOT 308, со нова веб-страна и создавањето на STELLANTIS, ѕвездите се поклопуваат.

Овој нов грб со ликот на лав отсекогаш бил дел од брендот. Гордо зрачи и ги истакнува вредностите на брендот PEUGEOT.

Ова лого е дизајнирано да трае.
А неговото значење е следно: безвременска, универзална и мултикултурна форма на идентитет. Од африканските племиња до големите куќи во Франција и Европа, грбот претставува симбол на неговиот носител, со цел подобро да се идентификува.

Тоа е препознатлив симбол на припадност, на признавање. Тоа е синоним за престиж, доверба, долговечност и потекло. Со него и својот нов визуелен идентитет, PEUGEOT ја спојува историјата и хипер-модерноста. Со овој грб, брендот PEUGEOT се стреми да освои нови земји, да го забрза својот меѓународен раст, извезувајќи француски стил и знаење, како и француска елеганција.

Брендот PEUGEOT врти нова страница во својата историја. Нова ера.
Сега има нова задача и одговорност кон своите клиенти: да го трансформира нивното време поминато со Брендот, во квалитетно поминато време.

PEUGEOT ја создаде својата прва кампања на брендот во изминативе 10 години: „THE LIONS OF OUR TIME“.
Преку оваа оптимистичка интернационална кампања, PEUGEOT ги поврзува и своите клиенти и потенцијалните клиенти. Брендот зазема нова универзална територија: време.
Ги слави денешните лавови, од сите возрасти, култури и потекла.

Оние „ЛАВОВИ ОД НАШЕТО ВРЕМЕ“, кои повеќе не се во потрага по моќ или пари, туку во потрага по „квалитетно време“.Преку кампањата на брендот „THE LIONS OF OUR TIME“, PEUGEOT има за цел да ги поттикне клиентите да го поседуваат своето највредно богатство: своето време.

Брендот има за цел да го претвори нивното време во квалитетно време, со збогатено искуство. Како иновативен, висококвалитетен генералистички бренд, PEUGEOT овозможува забавно искуство како при oн-лајн искуството така и во самите возила и кај своите импортери и дилери.

loading...

ANIMEFLIX hotarubi no mori e animeflix: Dr. Stone Episode 24

AniWatch watch anime free: Watch Hige wo Soru. Soshite Joshikousei wo Hirou. Episode 2 (https://aniwatch.pro/m/XzK4/ep-2)