Заев со огромна предност пред Мицкоски според анкетата на реномираниот Брима за “Слободен Печат”
Заев со огромна предност пред Мицкоски според анкетата на реномираниот Брима за “Слободен Печат”
ВМРО ДПМНЕ ПРЕД УШТЕ ЕДЕН ГОЛЕМ ПОРАЗ - Анкета на “Брима” за “Слободен Печат”: СДСМ во предност пред ВМРО ДПМНЕ!
ВМРО ДПМНЕ ПРЕД УШТЕ ЕДЕН ГОЛЕМ ПОРАЗ - Анкета на “Брима” за “Слободен Печат”: СДСМ во предност пред ВМРО ДПМНЕ!
ТРТ МИЛОЈКО, ГЛАСЕН НА УСТА, СЛАБ НА ДЕЛО - АПАСИЕВ: НЕ БИЛО ЛЕСНО ДА СЕ БИДЕ ПРАТЕНИК, СО КРМОВ СМЕ ПО 10 ЧАСА ВО СОБРАНИЕ И НА КРАЈ НИШТО НЕМАМЕ СРАБОТЕНО
ТРТ МИЛОЈКО, ГЛАСЕН НА УСТА, СЛАБ НА ДЕЛО - АПАСИЕВ: НЕ БИЛО ЛЕСНО ДА СЕ БИДЕ ПРАТЕНИК, СО КРМОВ СМЕ ПО 10 ЧАСА ВО СОБРАНИЕ И НА КРАЈ НИШТО НЕМАМЕ СРАБОТЕНО
Заев со честитка за постигнатата бројка од милион попишани граѓани
Заев со честитка за постигнатата бројка од милион попишани граѓани
МАЛО ГНАСНО ХИТЛЕРЧЕ НЕБАЊАТО- АПАСИЕВ: ГРУЈО ЗГРЕШИ, ТРЕБАШЕ ДА ГО УАПСИ ЗАЕВ И ЦЕЛА ШАРЕНА РЕВОЛУЦИЈА ДА ЈА ЗАБРАНИ И ПИКНЕ ВО ЗАТВОР!
МАЛО ГНАСНО ХИТЛЕРЧЕ НЕБАЊАТО- АПАСИЕВ: ГРУЈО ЗГРЕШИ, ТРЕБАШЕ ДА ГО УАПСИ ЗАЕВ И ЦЕЛА ШАРЕНА РЕВОЛУЦИЈА ДА ЈА ЗАБРАНИ И ПИКНЕ ВО ЗАТВОР!
ЗОКИ И ОЛИВЕР ВО АРАЧИНОВО: КОГА НЕКОИ ПЛАШЕА СО ФЕДЕРАЛИЗАЦИЈА, НИЕ ВО АРАЧИНОВО ВЕТИВМЕ КАНАЛИЗАЦИЈА И РЕДИЦА ДРУГИ ПРОЕКТИ КОИ ГИ ОСТВАРИВМЕ!
ЗОКИ И ОЛИВЕР ВО АРАЧИНОВО: КОГА НЕКОИ ПЛАШЕА СО ФЕДЕРАЛИЗАЦИЈА, НИЕ ВО АРАЧИНОВО ВЕТИВМЕ КАНАЛИЗАЦИЈА И РЕДИЦА ДРУГИ ПРОЕКТИ КОИ ГИ ОСТВАРИВМЕ!
ПРЕМИЕРОТ ЗАЕВ СО СОПРУГАТА ЗОРИЦА ВИКЕНДОВ НА СВАДБА ВО КАВАДАРЦИ
ПРЕМИЕРОТ ЗАЕВ СО СОПРУГАТА ЗОРИЦА ВИКЕНДОВ НА СВАДБА ВО КАВАДАРЦИ
КАКО ШТО ДОЛИКУВА НА ЕДЕН ДЕМОКРАТ, ЗАЕВ ПРИФАТИ ТВ ДУЕЛ СО МИЦКОВСКИ, ЌЕ СЕ СООЧАТ УТРЕ ВО 18.30 ЧАСОТ НА КАНАЛ 5 ТЕЛЕВИЗИЈА
КАКО ШТО ДОЛИКУВА НА ЕДЕН ДЕМОКРАТ, ЗАЕВ ПРИФАТИ ТВ ДУЕЛ СО МИЦКОВСКИ, ЌЕ СЕ СООЧАТ УТРЕ ВО 18.30 ЧАСОТ НА КАНАЛ 5 ТЕЛЕВИЗИЈА

ПЕЖО ГО ПРОМЕНИ СВОЕТО ЛЕГЕНДАРНО ЛОГО СО ЛАВ, СЕГА ИЗГЛЕДА МНОГУ ПОДОБРО

НА 25 ФЕВРУАРИ 2021 ГОДИНА, ЛАВОТ PEUGEOT СТАНУВА ПОГЛАСЕН!

Најстариот постоечки автомобилски Бренд во Светот ја потврдува својата личност и својот карактер со новото лого, вртејќи нова страница во својата историја.

НА 25 ФЕВРУАРИ 2021 ГОДИНА, ЛАВОТ PEUGEOT СТАНУВА ПОГЛАСЕН!

Најстариот постоечки автомобилски Бренд во Светот ја потврдува својата личност и својот карактер со новото лого, вртејќи нова страница во својата историја.

На 25 февруари 2021 година, PEUGEOT го претстави своето ново лого: грб со ликот на лав. PEUGEOT од 1850 година има десет последователни логоа, од кои сите се со амблемот на лав. Денес единаесеттата верзија, уште поедноставна, поквалитетна и поелегантна, штотуку креирана од PEUGEOT Design Lab, студиото за глобален дизајн на Брендот PEUGEOT.

Лансирано во 2010, моменталното лого мораше да се промени со цел да се круниса издигнувањето на брендот повисоко на пазарот.
Откако целосно ги обнови своите возила во последните 10 години, PEUGEOT го редизајнира своето лого за да биде во чекор со своите производи.
На почетокот на 2021 година, со лансирање на гамата што ќе ја предводи новиот PEUGEOT 308, со нова веб-страна и создавањето на STELLANTIS, ѕвездите се поклопуваат.

Овој нов грб со ликот на лав отсекогаш бил дел од брендот. Гордо зрачи и ги истакнува вредностите на брендот PEUGEOT.

Ова лого е дизајнирано да трае.
А неговото значење е следно: безвременска, универзална и мултикултурна форма на идентитет. Од африканските племиња до големите куќи во Франција и Европа, грбот претставува симбол на неговиот носител, со цел подобро да се идентификува.

Тоа е препознатлив симбол на припадност, на признавање. Тоа е синоним за престиж, доверба, долговечност и потекло. Со него и својот нов визуелен идентитет, PEUGEOT ја спојува историјата и хипер-модерноста. Со овој грб, брендот PEUGEOT се стреми да освои нови земји, да го забрза својот меѓународен раст, извезувајќи француски стил и знаење, како и француска елеганција.

Брендот PEUGEOT врти нова страница во својата историја. Нова ера.
Сега има нова задача и одговорност кон своите клиенти: да го трансформира нивното време поминато со Брендот, во квалитетно поминато време.

PEUGEOT ја создаде својата прва кампања на брендот во изминативе 10 години: „THE LIONS OF OUR TIME“.
Преку оваа оптимистичка интернационална кампања, PEUGEOT ги поврзува и своите клиенти и потенцијалните клиенти. Брендот зазема нова универзална територија: време.
Ги слави денешните лавови, од сите возрасти, култури и потекла.

Оние „ЛАВОВИ ОД НАШЕТО ВРЕМЕ“, кои повеќе не се во потрага по моќ или пари, туку во потрага по „квалитетно време“.Преку кампањата на брендот „THE LIONS OF OUR TIME“, PEUGEOT има за цел да ги поттикне клиентите да го поседуваат своето највредно богатство: своето време.

Брендот има за цел да го претвори нивното време во квалитетно време, со збогатено искуство. Како иновативен, висококвалитетен генералистички бренд, PEUGEOT овозможува забавно искуство како при oн-лајн искуството така и во самите возила и кај своите импортери и дилери.

loading...

AnimeHeaven - Watch HD Anime Online Free | AnimeHeaven.pro

Website https://animekisa.in: Watch Canaan (Dub) animekisa Episode 13 animekisa

Website https://twistmoe.net: Watch The Day the Earth Moved twistmoe Episode Full kissanime

Blue Dragon: The Seven Dragons of the Heavens (Dub) (https://animedao.nl/m/POrK) Episode 49

Note: https://note.com/animefreakws/

Blogger: https://www.blogger.com/profile/09364928539063079000