СДСМ ОБЈАВИ УШТЕ 5 КАНДИДАТИ ЗА ГРАДОНАЧАЛНИЦИ
СДСМ ОБЈАВИ УШТЕ 5 КАНДИДАТИ ЗА ГРАДОНАЧАЛНИЦИ
Мицковски доживеал мала сообраќајна незгода пред Прилеп, не е повреден и се чувствува добро
Мицковски доживеал мала сообраќајна незгода пред Прилеп, не е повреден и се чувствува добро
ОБСЕ-ОДИХР: Еден отсто за независни листи е во согласност со добрите меѓународни практики
ОБСЕ-ОДИХР: Еден отсто за независни листи е во согласност со добрите меѓународни практики
Царовска: Со вработување на 500 образовни асистенти се грижиме и создаваме образование за секое дете
Царовска: Со вработување на 500 образовни асистенти се грижиме и создаваме образование за секое дете
Груби: Оваа коалиција рушеше табуа и во 2002 година
Груби: Оваа коалиција рушеше табуа и во 2002 година
(ВИДЕО) ГРАДОТ СКОПЈЕ ЈА ПОЧНА ТРЕТАТА ФАЗА ОД РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ИНДИРА ГАНДИ ВО ШУТО ОРИЗАРИ
(ВИДЕО) ГРАДОТ СКОПЈЕ ЈА ПОЧНА ТРЕТАТА ФАЗА ОД РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ИНДИРА ГАНДИ ВО ШУТО ОРИЗАРИ
БРАВО МВР - Одземени 14 возила од „диви“ тркачи од Тетово и од странство
БРАВО МВР - Одземени 14 возила од „диви“ тркачи од Тетово и од странство
Шекеринска: За Рамковниот договор имаше многу скепса, но создаде клима на заедништво
Шекеринска: За Рамковниот договор имаше многу скепса, но создаде клима на заедништво

Шилегов: Брзиот автобуски превоз чини 10 пати помалку од „Скопје 2014“

Градоначалникот на Скопје Петре Шилегов, во колумната „Зошто на Скопје како метропола му треба брз автобуски транспорт?“ образложува колку ќе чини проектот за брз автобуски транспорт (Bus Rapid Transport – БРТ) во Скопје или популарно нареченото „автобуско метро“ или „трамвај на тркала“: „Финансирањето на градежни работи, стоки и проектантски услуги за реконструкција на булеварите во градот, автобуските постојки и две депоа и административна зграда за Линија 1 ќе чинат 31.2 милиони евра. Или, споредено со т.н. проект „Скопје 2014“, 5-6 милиони евра помалку од партискиот музеј со восочни фигури (околу 17 милиони евра) и „Панорамското тркало“ (19.75 милиони евра). Набавката на нови нископодни автобуси за Линија 1 кои работат на компримиран природен гас (“CNG”) / хибрид CNG, ќе чини 9.8 милиони евра, еден милион помалку од двете фонтани на плоштад Македонија и „Воинот на коњ“ кои заедно чинат над 10.8 милиони евра. Набавката на системски компоненти во возилата и автобуските постојки и интегрирање на крстосниците во Центарот за управување со сообраќај за Линија 1 ќе чини околу 6.1 милиони евра, или помалку од „Порта Македонија“ која чини над 6.3 милиони евра.“

Според Шилегов, за Линијата 2 од БРТ, финансирањето на градежни работи, стоки и проектантски услуги ќе чини 11.1 милиони евра, или 6.5 милиони евра помалку од фасадата на Владата за која Груевски потроши околу 17.7 милиони евра. Шилегов укажува и дека набавката на нови нископодни автобуси за линија 2 и набавката на системски компоненти во возилата и автобуските постојки ќе чинат околу 11 милиони евра или околу 3 милиони евра помалку од парите што ги потроши град Скопје за пре-фасадирање на предниот дел од постојните згради во центарот на градот, во рамките на проектот „Скопје 2014“.

Севкупно, проектот за воведување на брз, ефикасен, економичен и еколошки транспорт во Скопје ќе чини околу 70 милиони евра за двете линии или речиси 10 пати помалку од т.н. проект „Скопје 2014“ – поентира Шилегов во колумната „Зошто на Скопје како метропола му треба брз автобуски транспорт?“, објавена во денешен „Слободен печат“.

loading...

4Anime anime online: Watch Attack on Titan Final Season (Dub) Episode 2

AnimeFreak my hero academia animefreak: JoJo's Bizarre Adventure: Golden Wind (Dub) (https://animefreak.ws/m/ljjq) Episode 39