НА СВЕТСКИТЕ ЛИДЕРИ ИМ ОЛЕСНА ОТКАКО ТРАМП СИ ЗАМИНА ОД ФУНКЦИЈАТА
НА СВЕТСКИТЕ ЛИДЕРИ ИМ ОЛЕСНА ОТКАКО ТРАМП СИ ЗАМИНА ОД ФУНКЦИЈАТА
БРАВО - ЗДРАВСТВЕНИТЕ РАБОТНИЦИ СИ ГИ ОПРАВДАА ЗГОЛЕМЕНИТЕ ПЛАТИ, РЕЧЕ ФИЛИПЧЕ И НАЈАВИ ДЕКА ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ 5 ОТСТО ЌЕ СТИГНАТ МЕСЕЦОВ
БРАВО - ЗДРАВСТВЕНИТЕ РАБОТНИЦИ СИ ГИ ОПРАВДАА ЗГОЛЕМЕНИТЕ ПЛАТИ, РЕЧЕ ФИЛИПЧЕ И НАЈАВИ ДЕКА ДОПОЛНИТЕЛНИТЕ 5 ОТСТО ЌЕ СТИГНАТ МЕСЕЦОВ
(ВИДЕО) Политичкиот аналитичар Сашо Орданоски смета дека не е мала листата на лица во Македонија кои се засегнати од извршната наредба на Бајден
(ВИДЕО) Политичкиот аналитичар Сашо Орданоски смета дека не е мала листата на лица во Македонија кои се засегнати од извршната наредба на Бајден
Ѓоргиев: Мешовитата комисија е во методолошки ќорсокак
Ѓоргиев: Мешовитата комисија е во методолошки ќорсокак
Гувернерката Ангеловска-Бежоска: Треба да бидеме во чекор со постпандемичните потреби како дигитализацијата
Гувернерката Ангеловска-Бежоска: Треба да бидеме во чекор со постпандемичните потреби како дигитализацијата
Фудбалерите од пет детски фудбалски клубови низ земјава и три основни училишта во Скопје добија 55 фудбалски топки, донација од Комерцијална Банка АД Скопје
Фудбалерите од пет детски фудбалски клубови низ земјава и три основни училишта во Скопје добија 55 фудбалски топки, донација од Комерцијална Банка АД Скопје
НАУМОВСКИ: Во соработка со АД ,,Водостапанство“, Подружница-Скопско Поле, започнавме со расчистување на Новоселскиот канал.
НАУМОВСКИ: Во соработка со АД ,,Водостапанство“, Подружница-Скопско Поле, започнавме со расчистување на Новоселскиот канал.
ВО ЃОРЧЕ СЕ РАБОТИ СО ПОЛНА ПАРЕА: СЕ СТАВА АТМОСФЕРСКА КАНАЛИЗАЦИЈА, СЕ АСФАЛТИРААТ УЛИЦИ
ВО ЃОРЧЕ СЕ РАБОТИ СО ПОЛНА ПАРЕА: СЕ СТАВА АТМОСФЕРСКА КАНАЛИЗАЦИЈА, СЕ АСФАЛТИРААТ УЛИЦИ

СТАНУВАМЕ ДЕЛ ОД СВЕТОТ – Во Македонија влегуваат H&M, Spar и BILLA: Светски брендови во новите трговски центри

Познати интернационални ланци маркети, ама и познатиот бренд H&M, полските LPP и CCC планираат влез на македонскиот пазар. Фактор има потврда за преговорите кои овие компании ги водат со менаџментот на трговските центри во земјава, но оттаму тврдат дека со оглед на тоа што договарањата се доверливи посебни детали не може да се објавуваат. Македонскиот пазар за овие брендови бил интересен со оглед на тоа што, статистички до пред кризата предизвикана од Пандемијата на Ковид -19 има раст на внатрешната трговија во земјава, особено во делот на продажба на стока за широка потрошувачка.

Според нашите информации влез на пазарот разгледуваат освен германски ЛИДЛ и уште неколку други интернационални ланци на супермаркети кои оперираат во регионот, меѓу нив и познатите SPAR и BILLA.

Во делот на таканаречена брза движечка мода пазарот сериозно го анализира шведскиот H&M. Овој ланец продавници за граѓаните во земјава се уште не е достапен иако дел веќе пазаруваат оттаму во шопинг центрите кои се во земјите од регионот.

Според официјалните податоци на интернет-страницата на H&M, групацијата планира во 2020 година да затвори 170, но во исто време има план за отварање на нови 130 продавници како на постоечките, така и на нови пазари.

Нашите информации се дека интерес за влез имаат и полските LPP и CCC, а во сегментот на високата мода, познатиот германски трговски ланец Peek&Cloppenburg како и словенечката групација Sportina.

Ставот на CCC бил дека трговските центри и понатаму ќе останат робусен канал за малопродажба, а тие како активен учесник и во сегментот на трговските центри и на интернет продажбата. Сметале дека интернет-продажбата станува интензивно поскапа како канал на продажба, додека традиционалните канали, односно трговските центри, како резултат на намаленото општо ниво на закупнини стануваат поконкурентни. Според стратегијата објавена на интернет-страницата на LPP, пак,традиционалните продавници во трговските центри и фреквентните шеталишта е во план да останат главен извор на приходи на групата, но фокусот се става и на развој на интернет-продажбата.

Во 2019 година растот на трговијата во земјава се зголеми за 11,5 проценти во однос на претходната година.

Вкупната трговија на мало исклучувајќи ја продажбата на моторни возила и моторцикли во 2019 година изнесува 4,1 милјарди евра.

Во 2020 година како резултат на Ковид-19 кризата прометите во малопродажба имаат сериозен пад во април од 14 проценти, во мај годишниот пад е 11,6 отсто, додека во јануари и февруари имаше значаен раст.

loading...

AnimeHeaven animeheaven dragon ball z: The Promised Neverland Episode 12

KissAnime kissanime haikyuu: Watch Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai Episode 12