„Кока-кола“ бележи пад на продажбата, а главна причина е бојкотот на потрошувачите на американските компании поради поддршката на САД за Израел. Организаторите на рекламната кампања во Јужна Азија се обидоа да го оддалечат овој пијалак од Израел, но овој обид заврши неуспешно и стана пример за некомпетентна рекламна комуникација, пишува Вашингтон пост, пренесува Политика. Кога летово продажбата почна да опаѓа во делови од Блискиот Исток и Азија поради бојкотите поради наводните врски на корпорацијата со Израел, нејзината подружница во Бангладеш започна скапа рекламна кампања во која учествуваше познатата телевизиска ѕвезда од земјата.
Лажната изјава на огласувачот веднаш предизвика негативна реакција и уште поголемо незадоволство од „Кока-кола“. Компанијата веднаш ја отстрани рекламата од сите телевизиски канали и сметки на социјалните мрежи. Во официјалното соопштение во врска со скандалот, компанијата промоцијата ја нарече несреќна грешка. Инцидентот ја нагласува несигурната позиција во која се наоѓаат американските компании додека се обидуваат да го избегнат гневот на јавноста поради воената и политичката поддршка на Вашингтон за израелската офанзива во Газа. Светски познатите американски брендови како „Кока-кола“, „Мекдоналдс“, „Старбакс“ и „КФЦ“ забележаа пад на продажбата во регионите погодени од бојкотот во Газа.