Нападите на Маск врз Питер Наваро го претставуваат највидливиот конфликт меѓу членовите на внатрешниот круг на Трамп откако Трамп стана претседател. Додека акциите на „Тесла“ паднаа, извршниот директор Илон Маск јавно го нападна Питер Наваро, главниот трговски советник на американскиот претседател Доналд Трамп. Маск, најбогатиот човек на светот, почна да го критикува Наваро за време на викендот, објавувајќи на социјалните мрежи дека „докторат по економија на Харвард е лоша работа, а не добра работа“, алудирајќи на диплома на Наваро. Ситуацијата набрзо ескалирала.
Подоцна во вторникот, Маск напиша дека „Наваро е вистински кретен“, одговарајќи на изјавата на советникот дека „Тесла“ е повеќе „склопувач на автомобили“ отколку производител. Маск ги нарече коментарите на Наваро „демонстративно невистинити“ и го спореди со „вреќа со тули“, а подоцна саркастично им се извини на „циглите“. Тој, исто така, ги опиша способностите на Наваро како „опасно глупави“.

Нападите на Маск врз Наваро го претставуваат највидливиот конфликт меѓу членовите на внатрешниот круг на Трамп откако Трамп стана претседател во јануари, што покажува дека строгите царини што Трамп ги наметнува на повеќе од 180 земји и територии немаат едногласна поддршка во администрацијата. На брифингот во вторникот запрашана за конфликтот, портпаролката на Белата куќа, Каролин Левит, рече: „Видете, очигледно се работи за две лица со многу различни ставови за трговијата и царините“. Таа додаде: „Ќе дозволиме нивните јавни расправии да продолжат“. Помладиот брат на Маск, Кимбал – сопственик на ресторан, претприемач и член на одборот на директори на „Тесла“ – исто така се приклучи на дискусијата. Кимбал Маск ги критикуваше тарифите нарекувајќи ги „траен данок за американските потрошувачи“. Преку платформата Х тој порача дека американско-кинескиот конфликт „не е игра што треба да ја играат учениците со Ц-оценка како што е Питер Наваро“.

Акциите на „Тесла“ паднаа за 22 отсто во последните четири трговски дена и 45 отсто на годишно ниво. Тесла изгуби повеќе од 585 милијарди долари пазарна вредност од почетокот на годината, што претставува загуба од десетици милијарди долари во хартија за Маск, кој е и извршен директор на SpaceX, како и сопственик на xAI и социјалната мрежа X, пренесува CNBC. Дури и пред Трамп да го објасни својот тарифен план, тој веќе воведе царина од 25 отсто за возилата што не се произведени во САД. Многу аналитичари веруваа дека „Тесла“ може да ги издржи овие тарифи подобро од своите конкуренти бидејќи нејзините возила наменети за американскиот пазар се склопуваат во САД. Сепак, трошоците за производство на компанијата најверојатно ќе се зголемат поради царините за материјали и делови од странски добавувачи. Канада и Мексико се меѓу главните извори на увоз на челик за САД, а Канада е најголемиот снабдувач на алуминиум во земјата, додека Кина и Мексико се домаќини на главните добавувачи на печатени кола за автомобилската индустрија. Маск, кој потроши околу 290 милиони долари за да му помогне на Трамп да се врати во Белата куќа, сега го води таканаречениот Оддел за владина ефикасност или DOGE, кој ги намали трошоците, ги елиминираше регулативите и елиминираше десетици илјади федерални работни места. Во првиот квартал, Тесла беше погодена од бран протести, бојкоти и некои криминални активности насочени кон возила и објекти како одговор на политичката реторика на Маск и неговата работа во Белата куќа.