Британската автомобилска публикација What Car спроведе обемна студија за сигурност на примерок од 30.000 возачи кои морале да посетатавтомеханичар поради непланирани дефекти во последните две години. Студијата е спроведена во соработка со компанијата MotorEasy, а резултатите може да изненадат многумина кои размислуваат да купат електрично возило. Според добиените податоци, сопствениците на електрични автомобили се најсклони кон пријавување на дефекти – дури 16,8 проценти од нив велат дека нивното возило се расипало во последните две години. На второ место по фреквенција на проблеми се сопствениците на возила со дизел мотори, при што 15,4 проценти пријавуваат дефект.
Хибридните возила покажаа малку подобра сигурност со 14,1 процент од пријавените дефекти, додека бензинските мотори покажаа највисока сигурност – само 10,7 проценти од сопствениците морале да одат на бензинска пумпа поради непланиран дефект.
Електричните возила имаат потреба од шлеп служби почесто
Оваа анализа доаѓа само неколку дена откако шефот на Британската автомобилска асоцијација (AA) објави загрижувачки податоци за електричните возила. Според него, дури 40,6 проценти од електричните автомобили што се расипуваат мора да се однесат на сервис со шлеп-камион, што е значително повисоко отколку кај бензинските возила, каде што овој процент е само 29,6. Извршниот директор на компанијата, Јакоб Фодлер, објасни дека електричните возила се склони кон специфични проблеми како што се дупнати гуми, празнење на батеријата, но и „заглавување на каблите за полнење“ и слични технички проблеми карактеристични за овој тип на погон.
Дефектите на електричните возила често се бесплатни за поправка
И покрај поголемата фреквенција на дефекти, има и позитивни вести за сопствениците на електрични автомобили. Дури 89 проценти од дефектите на електричните возила можат да се поправат целосно бесплатно, што е значително повеќе отколку кај кој било друг вид на погон. Само три проценти од сопствениците платиле повеќе од 1.700 евра за поправки на нивните електрични возила. Хибридните автомобили се покажаа како уште попристапни во овој поглед – 91 процент од дефектите беа поправени бесплатно, а само два проценти од сопствениците мораа да платат повеќе од 1.700 евра за поправки.
Курир.рс