• Дијаметар: 17,0 м (со 500 секции на заштитни цевки под вода)
• Денишен напредок: 16–18 м дневно – нов светски рекорд за ваков тип тунели
• Димензија: шест ленти (три во секоја насока), ограничување на брзина 60 км/ч
Што точно беше направено и зошто е важно
• Подводен тунел, не само мост
Овој проект вклучува тунел под вода, мостови и вештачки острови – слично како проектот Шенжен–Жонгшан, но со уште поголеми предизвици и иновации.
• Техно-револуционерен пристап
Машината „Shanhe“ („Herrenknecht“, 7.510 КС, способен за притисок до 7,5 бар, со автоматски амортизационен систем и телескопска камера) овозможи изградба без човечки жртви и катастрофални последици.: чистење и поправки се извршуваат автоматски, што ги зголеми безбедноста и ефикасноста.
• Значење за транспортната мрежа
Со оваа подводна врска, се скратува патот, се намалува сообраќајното оптеретување и се унапредува регионалната поврзаност, што значително ќе ја поттикне економијата во областа.
Дали би возеле низ овој тунел?
Овој проект е доказ за:
• Импресивна брзина – изграден за само 110 дена
• Инженерско мајсторство – ракување со огромен тунелот под вода
• Интелигентна инфраструктура – автоматизирани системи за мониторинг, безбедност и одржување
Да, би возеле. Овој тунел комбинира модерна технологија, јасна функционалност и практична корист. Се поставува прашањето – каде лежи нашата следна граница во инфраструктурната еволуција?