Грчкиот пратеник од партијата Ники Никос Пападопулос дивеел во Националната галерија во Атина, односно во состојба на бес кршел прозорци и витрини, протестирајќи против изложбата што тој ја опишал како богохулна, објави грчка Прототема. Според објавите, пратеникот влегол во Националната галерија заедно со уште едно лице. Полициски службеници излегле на местото на настанот за да ја евидентираат причинетата штета. Но, грчкото Министерство за култура на прашање за насилната инвазија на пратеникот на НИКИ во Националната галерија, се повикува на одговорот што му го дале пред неколку дена по соодветно прашање во Собранието. „Министерството за култура, секогаш дејствувајќи со цел да го заштити културното и уметничкото наследство на земјата воопшто, никогаш не се впушта во акти на цензура“, соопшти Министерството. За вандализмот во Националната галерија што го направил пратеникот Никос Пападопулос, пред камерите на грчките телевизии зборуваше неговата сопруга, која беше надвор од зградата.„Не бев внатре со него, се собравме затоа што мојот сопруг има поднесено прашање до министерката за култура за овие дела. Одговорот на министерката беше дека таа не ги цензурира овие дела. Потоа поднесе протестно писмо до Дирекцијата на Националната галерија и побара овие дела да се симнат бидејќи го навредуваат христијанството, нашето православно чувство. Ние сме православни христијани и не прифаќаме такви дела кои го навредуваат лицето на нашата мајка, нашата Богородица. Не добил одговор и утрово дошол лично да се пожали кај директорот. Оттогаш не се замешав со него“, карактеристично рече таа
Контроверзната изложба „Привлечноста на чудното“ Изложбата поради која е предизвикан сериозниот инцидент е насловена „The Allure of the Strange – In-Between Space“.
Како што е наведено на веб-страницата на Националната галерија, „влијанието на субверзивниот поглед на Гоја кон светот се покажува како неверојатно отпорен на времето. Тоа го прави очигледно своето присуство во ослободителната експлозија на надреалистичките визии и поетскиот јазик на модернизмот, додека продолжува до денес да ни нуди вреден резервоар на оригинални визуелни толкувања на нашиот однос со светот и суштествата што го сочинуваат. Неговите гравури се одликуваат со веродостојноста на монструозното, убедливоста на апсурдот и привлечноста на грозното. Користејќи ја театралноста на карневалската традиција и Commedia dell’Arte, Гоја компонира романски универзум во кој доминираат двосмисленоста и хибридноста, постојаното лебди помеѓу познатото и непознатото, чувство кое се должи на маестралното сопоставување на популарни, секојдневни теми со несоодветни, па дури и заканувачки форми на нас затоа што ние интуитивно препознаваме во нив нешто длабоко наше“.
Пратеникот на „Ники“ пред неколку дена испратил допис до управата на Националната галерија со барање за повлекување на експонатите, а соодветно прашање доставил и до министерката за култура Лина Мендони. „На привремената изложба во Националната галерија – Музејот Александрос Суцос, која ќе трае од 22.1.2025 до 30.09.2025 година, меѓу другото е избрано и претставено дело на грчки уметник, кое јасно ја навредува православната христијанска вера, директно навредувајќи ги светите ликови на Богородица и Христос, кои се изобличени. Во време кога дури и атеистите, соочени со непремостливи човечки тешкотии, молат за помош од нашата Мајка Богородица, оваа изложба претставува искривена „икона на Богородица со Христос во рацете“, додека во друго дело на истиот уметник Свети Ѓорѓи се појавува како „Касапот на авенијата“, напиша пратеникот. Никос Пападопулос и во декември 2023 година, повторно предизвика реакции кога рече дека на Божиќ демоните – „гоблини“ излегуваат од портите на пеколот и го напаѓаат Божјиот народ.