Повеќето од нив беа оценети како „многу добри“, но потоа филтерот за честички почна да предизвикува проблеми. Замената беше премногу скапа, па другата опција беше да се отстрани или оштети и да не работи. Проверката на присуството на DPF филтерот е главоболка за време на прегледот на возилото, па затоа Брисел бара начин да ја провери ефикасноста на филтерот, а не само неговото присуство. Европските техничари знаат дека едно решение е мерење на непроѕирноста на издувните гасови, но ова не е методот што го сака Европскиот парламент.
Европа бара дизел моторите Euro 4 да се усогласат со овој стандард. Спротивно на тоа, дизел моторите Euro 5 од 2009 година, кога филтерот стана задолжителен, ќе бидат тестирани со бројач на честички во мирување 30 секунди, мерејќи ги честичките (PM) содржани во издувните гасови на кубен сантиметар. Овој тест ќе утврди дали филтерот за честички е инсталиран и работи правилно.
Ако сте одлучиле да го деинсталирате, ако е затнат или изгорен, ќе имате проблем со спроведувањето на овој протокол. Тој веќе се спроведува во Холандија, Белгија, Швајцарија и Германија. Всушност, половина милион дизел автомобили се повлечени во Германија поради неисправен DPF филтер. И бидејќи тестовите за емисија на честички се задолжителни во земјите од ЕУ, јасно е дека тие ќе се спроведуваат и во други земји.Отстранувањето на илјадници загадувачки автомобили од сообраќајот ќе го подобри квалитетот на воздухот, но исто така ќе принуди многу семејства да купат нов автомобил. Нема да имате проблем со хибриден или електричен автомобил, но ако има побарувачка за дизел автомобил, ќе мора да ги исполните тие барања или да преминете на бензински автомобил, што засега е безбедно.