Традиционалните европски пазари за грчкиот туризам (Велика Британија, Германија, Франција) и САД забележаа значителни зголемувања во 2023 година во клучните бројки (пристигнувања, ноќевања, приходи) во споредба со 2022 година.
Поконкретно, просечната потрошувачка по патување се намали за 3,5% (2023: 570,7 €, 2022: 591,7 €), како и просечната должина на престој, која падна за 11,2% на 6,5 ноќевања (2022: 7,4 ноќевања). Вкупниот број на ноќевања во 2023 година е зголемен за 7,3% на 236.271,2 илјади. ноќевања (2022: 220.213,1 илјади ноќевања). Овие патувања во 2023 година се оформија во 20.593,6 милиони евра, претставувајќи го зголемувањето на 16,5% во споредба со 2022. Внесувањата од САД зголемени со 14,4% и оформени на 1.373,6 милиони евра. евра, додека тие од Русија се со 21,7% и се оформија во 32,4 милиони евра, анализира То Вима.
За 2024 година, грчкиот туризам се движи кон нов рекорд на приходи, при што голем број деловни сектори очекуваат силна инјекција во нивните приходи и финансиски резултати бидејќи тие се директно или индиректно поврзани со туристичката активност. Според проценките на водечките грчки туристички претставници, во 2024 година ќе биде забележан нов значаен пораст на приходите од туризмот, и поради зголемувањето на пристигнувањата, бидејќи пораките се особено охрабрувачки за речиси сите дестинации во земјата, но и поради порастот во цените за сместување.