Моношината Alweg , дизајнирана од германската компанија Alweg во раните 1950-ти, означи клучна промена во повоената урбана мобилност. Развиен во време на брзата реконструкција на европските градови, Алвег го таргетираше метежот и неефикасниот транзит на ниво на улицата, предлагајќи систем со прелетни зраци – возовите се движат на врвот на тесен бетонски или челичен водич, намалувајќи ја потребата за екстензивно користење на земјиштето. Нејзината прототип линија во Келн (1952) ги тестираше и техничката одржливост и јавното прифаќање. Иако германската држава не го усвои нашироко, теренот на Алвег во градовите како Милано, Рим, па дури и Токио ја постави основата за идните возвишени системи. Волт Дизни рано го увиде својот потенцијал, воведувајќи лиценцирана верзија во Дизниленд (1959), која подоцна го инспирираше Сиетл Центарот Монореил – еден од ретките кои сè уште работат. Модуларното, покачено решение на Alweg ги заобиколи високите трошоци за тунелирање и сложената инфраструктура на ниво на земја, влијаејќи на подоцнежните системи во Јапонија и САД.” Моношината Alweg (видео во коментар), дизајнирана од германската компанија Alweg во раните 1950-ти, означи клучна промена во повоената урбана мобилност. Развиен во време на брзата реконструкција на европските градови, Алвег го таргетираше метежот и неефикасниот транзит на ниво на улицата, предлагајќи систем со прелетни зраци – возовите се движат на врвот на тесен бетонски или челичен водич, намалувајќи ја потребата за екстензивно користење на земјиштето. Нејзината прототип линија во Келн (1952) ги тестираше и техничката одржливост и јавното прифаќање. Иако германската држава не го усвои нашироко, теренот на Алвег во градовите како Милано, Рим, па дури и Токио ја постави основата за идните возвишени системи. Волт Дизни рано го увиде својот потенцијал, воведувајќи лиценцирана верзија во Дизниленд (1959), која подоцна го инспирираше Сиетл Центарот Монореил – еден од ретките кои сè уште работат. Модуларното, покачено решение на Alweg ги заобиколи високите трошоци за тунелирање и сложената инфраструктура на ниво на земја, влијаејќи на подоцнежните системи во Јапонија и САД
.