- Премиера на Blitz: врвниот SUV е првиот електричен Opel со погон на сите тркала
- Импресивна моќност: моќ од 239 kW (325 КС), 509 Nm вртежи, 0-100 km/h за 6.1 сек.
- Уживајте во долгите патувања: опсег до 501 km без емисии (WLTP)
- За Вашите индивидуални навики: четири режими на возење од 4WD и Sport до Normal и
Eco
Вредности (комбинирано) за Opel Grandland Electric AWD според WLTP: потрошувачка на енергија 17.8-18.0. kWh/100 km, емисија на CO2 0 g/km; CO2 ознака: A.Откако стана првиот германски производител кој овозможи секој модел да добие и електрична верзија во 2024 година, Opel продолжува со својот поттик за електрификација во 2025 година. Брендот со седиште во Rüsselsheim неодамна најави пристигнување на целосно електрични, високо-перформансни модели GSE и сега ги прикажува првите слики од новиот Opel Grandland Electric AWD, првиот целосно електричен модел со амблемот Blitz достапен со погон на сите тркала.
„Нашиот врвен Grandland SUV е пресвртница за Opel, пресвртница која се покажува како исклучително популарна откако ги отворивме нарачките минатиот октомври. Купувачите веќе имаат избор помеѓу електричен погон, plug-in hybrid и hybrid со 48-волтна технологија. Сега нудиме уште поголем избор со Grandland Electric AWD и со тоа осигуруваме дека нашите клиенти можат да уживаат во максимална ефикасност и безбедност во различни временски услови и услови на патот, во комбинација со многу забава при возењето“, изјави извршниот директор на Opel, Florian Huettl.
Како член на семејството Grandland, најновиот модел ужива во прекрасниот дизајн. Карактеристичното лице на брендот Opel, 3D Vizor, е комбинирано со осветлениот амблем Opel Blitz, кој е поизразен благодарение на технологијата Edge Light. Новото осветлено лого е придружено и со наградуваните и водечки Intelli-Lux HD предни светла со повеќе од 50.000 индивидуални елементи. На задниот дел, Grandland Electric AWD го има осветлениот натпис „OPEL“.
И целосно во согласност со пристапот Greenovation на Opel за зачувување на сите ресурси поврзани со автомобилот, името на автомобилот повеќе не се прикажува со хромирани букви, а наместо тоа е централно врежано на задната врата. Сепак, тука завршуваат сличностите со другите модели. Аеродинамички оптимизираните додатоци на предните и задните браници, заедно со 20-инчните двобојни аеро фелни, и даваат на најновата генерација на Grandland уште поспортски изглед, а дополнително го намалуваат отпорот на ветерот. Електричниот погон на сите тркала е најефикасниот аеродинамички модел кај Grandland, со коефициент на отпор (Cd) од само 0,278.
Четири режими на возење, моќност од 239 kW (325 КС) и опсег до 501 km (WLTP)
Внатрешниот простор кај новиот модел е подеднакво импресивен. Новиот Grandland Electric AWD доаѓа со литиум-јонска NMC батерија од 73 kWh што може да се користи и може да помине до 501 km (WLTP) со едно полнење. И кога е потребно повторно полнење, потребно е само кратко запирање од помалку од 30 минути за полнење од 20% до 80% со брз полнач.
Новиот систем за погонот на сите тркала го комбинира стандардниот електричен мотор со погон на предните тркала од 157 kW (213 КС) познат од Grandland Electric со дополнителен електричен мотор од 82 kW (112 КС) за задните тркала. Благодарение на оваа комбинација, возачите на Grandland Electric AWD можат да очекуваат вкупна моќност од 239 kW (325 КС), максимален вртежен момент од 509 Nm и четири различни режими на возење:
- Normal режим: за оптимизирање на дневната ефикасност, приоритет се дава само на предниот мотор и тркалата, максималната моќност е ограничена на 230 kW (313 КС), а максималниот вртежен момент е 450 Nm. Во зависност од барањата на возачот, задниот мотор и тркалата автоматски се вклучуваат. За време на силно забрзување (kick-down), двата мотора го искористуваат својот целосен потенцијал.
- 4WD режим: двата мотора работат континуирано, со рамномерно распределена моќност помеѓу сите четири тркала, обезбедувајќи оптимално држење, особено на лизгави површини. ESP и системите за контрола на тракцијата прифаќаат специфични поставки за подобрување на држењето. Достапни се максимална моќност и вртежен момент.
- Sport режим: двата мотора работат континуирано, со моќност распределена 60:40 помеѓу предната и задната оска за динамични и ефикасни перформанси. Достапни се максимална моќност и вртежен момент. Управувачот и педалата за гас исто така прифаќаат специфичното ‘Sport’ подесување, обезбедувајќи зголемена реакција.
- Eco режим: Предниот мотор и тркалата се приоритетни, максималната моќност е ограничена на 157 kW (213 КС), а максималниот вртежен момент на 343 Nm. За време на силно забрзување (kick-down), задниот мотор и тркалата автоматски се вклучуваат и двата мотора ја испорачуваат својата целосна моќност. Клима уредот и педалата за гас исто така прифаќаат Есо подесување.
И додека новиот модел испорачува погон на сите тркала без емисии, сепак се одликува со возбудливо забрзување. Благодарение на двата електрични мотори, Grandland Electric AWD забрзува од 0 до 100 km/h за само 6,1 секунди.Задоволството при возење и удобноста се дополнително нагласени со амортизери со frequency selective damping технологија. Оваа единствена технологија доаѓа како стандард кај Grandland Electric AWD и вклучува второ хидраулично коло во комората на амортизерите за механичко прилагодување на силата на амортизација во однос на фреквенцијата.
Во зависност од ситуацијата, условите на површината на патот и стилот на возење, тоа овозможува различни карактеристики на амортизација за удобно лизгање при високи фреквенции, т.е. при кратки удари како на калдрма или капак од шахта, како и за спортски, амбициозен стил на возење со подиректен контакт со патот при ниски фреквенции.
Grandland реагира уште подиректно и моментално на секоја команда од возачот и, како што е типично за Opel, останува стабилен при сопирање, вртење во свиоци и при големи брзини на автопат.ДНК-то на Opel е дополнително нагласено со специфична пружина, стабилизатор, управувач и ESC подесување. Така, новиот Opel Grandland Electric со погон на сите тркала им овозможува на клиентите ново ниво на директна, без емисии и безбедна забава при возење.
За ЕУРОИМПЕКС
Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.