9.8 C
Скопје
08/03/2025 08:39
МАКТЕЛ

    

PEUGEOT ЈА КОМПЛЕТИРА СВОЈАТА ГАМА НА ЕЛЕКТРИЧНИ ВОЗИЛА СО НОВИОТ PEUGEOT E-408: НЕОЧЕКУВАН ОД СЕКОЈ АГОЛ, 100% ЕЛЕКТРИЧЕН

      


PEUGEOT ја комплетира својата гама на електрични возила со новa
та целосно електрична верзија на PEUGEOT 408, по лансирањето на plug-in hybrid верзијата во 2022. Новиот PEUGEOT E-408 комбинира неочекуван allure на fastback силуетата со нула емисии, возбудата од моќниот мотор од 157 kW/210 КС и задоволството од електричното возење на PEUGEOT, со опсег до 453 km. Кога станува збор за полнењето, процесот е едноставен со интегриран TRIP PLANNER. 

PEUGEOT нуди целосно спокојство на своите клиенти обезбедувајќи за PEUGEOT E-408 гаранција 8 години/160,000 km преку ALLURE CARE програмата.
ALLURE: со fastback силуетата и 100% електричниот мотор, PEUGEOT E-408 нуди навистина уникатна понуда на пазарот.
EMOTION: задоволството од 100% eлектричното возење е засилено со PEUGEOT i-Cockpit® и вградениот TRIP PLANNER

   

EXCELLENCE: PEUGEOT E-408 ја комплетира гамата на електрични возила на PEUGEOT која е најшироката гама од сите мејнстрим производители на европскиот пазар на електрични возила со вкупно 12 патнички и комерцијални возила. Со откривањето на  PEUGEOT 408 во јуни 2022, PEUGEOT ја донесе allure fastback силуетата на врвот во С сегментот. Неочекувано поинаков, 408 се издвојува со мачкестиот изглед, динамичните линии кои овозможуваат повисока позиција на возење и софистициран дизајн до најситните детали.

Двата електрични погона, PLUG-IN HYBRID 180 КС e-EAT8 и PLUG-IN HYBRID 225 КС e-EAT8,  го означуваат првиот чекор на електрификација на 408. Претходно оваа година се приклучи 48V HYBRID 136 e-DCS6 на моделот 408. Новиот PEUGEOT E-408 ја подига стратегијата за електификација на повисоко ниво со погон од 157 kW/210 КС за возење без емисии заедно со 58,2 kWh (употрблива) NMC батерија.

Лансирањето на PEUGEOT E-408,го означува чекорот напред во амбицијата на PEUGEOT да стане лидер за електрични возила во Европа. Новиот PEUGEOT E-408 ќе се произведува во фабриката во Mulhouse и ќе имате придобивки од ALLURE CARE* програмата со гаранцијата од 8 години / 160,000 km која е најдолга од кој било европски бренд.

ALLURE: НЕОЧЕКУВАН И ДИНАМИЧЕН FASTBACK ДИЗАЈН

Иновативен и ночекуван fastback дизајн кој совршено се вклопува кај новиот PEUGEOT E-408. Платформа која овозможува целосна електификација без да има влијание врз стилот, динамиката или комфорот во внатрешноста.
PEUGEOT E-408 се базира на E-EMP2 (Eфикасната модуларна платформа), со вкупна должина од 4.69m и широна од 1.85m (со преклопени ретровизори) и со меѓуоскино растојание од 2.79 m. Овие обемни димензии овозможуваат батеријата да се постави под каросеријата, под подот помеѓу тркалата, со што се зачувува просторот во кабината и се намалува центарот на гравитација кај  PEUGEOT E-408 за динамично возење и зголемено задоволството при возење.

Оваа архиктетура ја комбинира динамичната елеганција на fastback, однесувањето на патот достојно за најдобрите лимузини и лесно покачената позиција за возење што го подобрува секојдневното уживање, безбедност и удобност.

 Мачкаст изглед

 Со ширина на возен трап, 1.59 m напред и 1.60 m назад, PEUGEOT E-408 цврсто стои на патот. И покрај тоа што е издигнат, овој модел нуди елегантен и спортски изглед благодарение на ограничената висина од 1.49 m, што ја подобрува аеродинамиката.
Мачкастиот изглед на PEUGEOT E-408 е нагласен со уникатните и остри линии на површината на каросеријата, особено се забележува на задниот дел  со задниот спојлер во форма на мачкини уши, капакот на багажникот, и обликот на крилјата, создавајќи остри страни дизајнирани да си играат со светлината.

Страничната заштита на каросеријата и лаковите на тркалата се прошируваат во робусен црн заден браник, кој со дијагонално „сечење“ на бојата на каросеријата ја нагласува динамиката на задниот дел. Големите 19” Graphite фелни со иновативен дизајн добиваат 225-50R19 пневматици со многу низок отпор на тркалање (A+ класа).

 Модерен индентитет

 Со обработката, решетката во боја на каросеријата кај PEUGEOT E-408 се „претопува“ така што се вклопува во целокупната форма на браникот. Знак за генерациска промена и ера на електификација на гамата на Peugeot. Индентитетот на брендот е повидлив од кога било преку константното осветлување. На предниот дел се сместени LED многу тенки и ефективни предни светла кои го формираат изгледот на PEUGEOT E-408: смелиот изглед на PEUGEOT. Светлосниот потпис се протега надоле со две LED ленти во форма на лавовски заби кон браникот. На задниот дел, индетитетот на PEUGEOT кој е во форма на три LED лавоски канџи, внесуваат поголема динамика. Достапни се пет бои за новиотPEUGEOT E-408: бела Okenite, сина Obsession, сива Selenium, црвена Elixir и црна Perla Nera.


EMOTION: ПОВЕЌЕ ОД
БИЛО КОГА, ЗАДОВОЛСТВОТО НОСИ НАПРЕДОК

Исклучителна моќност, моментален вртежен момент… 100% електричниот погон кај PEUGEOT E-408 oвозможува целосно уживање при возењето. Ова дополниетлно е подобрено со PEUGEOT i-Cockpit® и однесувањето на патот кои се вистинска традиција кај PEUGEOT.

Уникатно искуство при возење

 Врвниот PEUGEOT i-Cockpit® oвозможува исклучителна ергономија. Компактниот управувач го продобрува задоволството при возење овозможувајќи уникатна агилност и прецизност при движење. Позиционирана во висина на погледот на возачот, веднаш зад управувачот, дигиталната инструмент табла вклучува целсоно приспособлив 10” 3D дигитален панел.
Задоволството при возење е во гените кај новиот PEUGEOT E-408, овозможени од радиусот на вртење од раб до раб од 11.18 m.  Цврстината на каросеријата е оптимизирана со поврзување на структурните елементи за да се подобри вибрачката удобност.

Перформансите придинесуваат за задоволството при возење

Новиот PEUGEOT E-408 е опремен со синхронизиран електричен мотор со постојани магнети кој испорачува моќност до 157 kW (210 КС) и вртежен момент од 345 Nm. Овој мотор е произведен во франција, во Trémery, со заедничко вложување со STELLANTIS-NIDEC. Редукторот со кој е поврзан е произведен од STELLANTIS во Valenciennes (Франција).

PEUGEOT i-Cockpit® со бројни поврзани услуги*

10” централниот екран со висока резолуција овозможува да го контролирате PEUGEOT i-Connect® Advanced систем, кој доаѓа стандарно кај PEUGEOT E-408 и нуди ефикасна и ефективна TomTom поврзана навигација. За оптимална видливост, мапата  може да се прикаже на целиот 10” екран на допир. Што се однесува до ажурирање на системот се врши “over the air”, што значи директно преку преносот на податоци преку телеком мрежата.

Ефикасна навигација со TRIP PLANNER и оптимизирани решенија. Системот за навигација вклучува TRIP PLANNER кој оптимално планира рути за да го оптимизира опсегот на возилото и да го поедностави полнењето. За да се пресмета идеалната рута, системот зема во предвид бројни информации, вклучувајќи го растојанието кое треба да се помине, нивотo на наполнетост на батеријата на почетокот, посакуваното ниво на наполнетост на батеријата по пристигнувањето, брзината, потрошувачката енергија, сообраќајот, видот на патот, надморската височина и секако достапноста на станици за полнење во близина на дестинацијата.

e-Routes by Free2move Charge апликацијата е достапна и во возилото со поврзување на паметниот телефон со PEUGEOT i-Connect® системот. Ги оптимизира сите патувања со пресметување на најдобрата рута врз основа на опсегот на возилото, локацијата на станицата за полнење , сообраќајните услови, дестинацијата на која треба да патувате и т.н.
Функцијата за прикажување на телефонот која го поврзува паметниот телефон со инфозабавниот систем во возилото е безжична (Apple CarPlay/Android Auto), а возможно е и поврзување на два телефона истовремено преку Bluetooth. Четирите USB-C приклучоци ја комплетираат поврзаноста на  PEUGEOT E-408.

Целосно приспособливите i-toggles распореднени под централниот екран како отворена книга, обезбедуваат уникатно естеско и технолошко ниво во сегментот. Секој од 5-те приспособливи i-toggles овозможуваат брз пристап на допир до поставките за контрола на клима уредот, телефонски контакт, радио станица, стартување апликација, конфигурирано по избор на корисникот. Ова може да се приспособи за секој возач со до 8 приспособливи профили.

Сојузник при секојдневните патувања за поголема безбедност и едноставност, “OK PEUGEOT” контролата со препознавање на гласот со природен јазик овозможува пристап до сите инфозабавни функции и ChatGPT. Како и кај сите најнови модели на PEUGEOT така и кај новиот PEUGEOT E-408 е интегрирана генеративната вештачка интелегенција ChatGPT, која одговара преку гласовна контрола на сите барања, како што се туристички информации или генерирање забавен квиз за да се задржи вниманието на децата за време на патувањето…

MyPEUGEOT®  апликацијата за паметни телефони е особено практична и овозможува:

  • Започнување или планирање на претходно поставување на температурата. Покрај удобноста оваа функција овозможува, кога возилото е прликлучено, да го оптимизира опсегот (побрз пристап до поставената температура за време на фазите на стартување со предвидување на оптималната работна температура на батеријата).
  • Cледење, планирање, започнување или одложување на полнењето на батеријата.
  • Aктивирање на низа светла за добредојде, на пример, лоцирање на автомобилот кога паркингот е полн.


За
„потопла“ атмосфера во кабината

 Новиот PEUGEOT E-408 е дизајниран како врвен fastback во C сегментот. Опремен е со бројни функции наменети за целосно уживање при патувањето и мобилноста. Во внатрешноста на новиот PEUGEOT E-408, LED амбиенталното светло (може да изберете од 8 бои) зад централниот екран, дава блага светлина и придонесува за софистицираниот амбиент во кабината. Истата светлина се протега до панелите на вратите, кои се обложени со ткаенина, Alcantara® (RHD), или прави алуминиумски парчиња (LHD), во зависност од нивото на опременост.

Термичкиот и акустичниот комфор кај новиот PEUGEOT E-408 се оптимизирани со технологиите имплементирани за дизајнирање и производство на прозорите:
– Напред и назад, прозорите имаат дебелина(3.85 mm) над просекот.
– Напред, страничните прозори се ламинирани (3.96 mm кај GT) за подобра звучна изолација и зголемена безбедност.

Клима уредот придонесува за термичката удобност на патниците. Отворите кои придонесуваат за свеж воздух се поставени високо напред, а патниците позади имаат придобивки од двата отвори за воздух поставени на задниот дел од централната конзола. За да се обезбеди здрава средина во внатрешноста, PEUGEOT E-408 GT може да биде опремен со опциониот AQS (Air Quality System), кој континуирано го следи квалитетот на воздухот што влегува во кабината и може автоматски да го активира кружењето на воздухот. Кај GT нивото на опременост овој систем е надополнет со Clean Cabin, систем за третман на загадувачките емисии и филтрација на честичките, а квалитеот на воздухот се прикажува на централниот екран на допир.

Системот Hi-Fi Premium FOCAL® кај новиот PEUGEOT E-408 е резултат на повеќе од 3 години соработка со врвниот специјалист за аудио системи. Надоплнет со ARKAMYS дигитална обработка на звукот, системот Hi-Fi Premium FOCAL® се состои од 10 звучници со ексклузивни патентирани технологии:

  • 4 TNF алуминиумски високотонци,
  • 4 нискотонци/звучници со среден опсег соPolyglass мембрана и TMD (Tuned Mass Damper) суспензија од 165mm,
  • 1 Polyglass централен канал,
  • 1 Power Flower™ овален сабвуфер со тројна намотка.
  • Тие се комбинирани со новиот12-канален 690 W засилувач (засилена технологија од D класа).


Предните седишта ја добија ознаката AGR (Aktion für Gesunder Rücken) доделена од независното германско здружение на експерти за ергономија и здрав грб. Оваа ознака ја опфаќа ергонимијата и палетата на прилагодувања на предните седишта. Седштата може да имаат електрично прилагодување во 10 насоки со две можни меморирани поставки за возачот, 6 насоки за совозачот, како и пнеуматска масажа со 8 точки и 8 различни програми и функција за греење.
За патниците на задните седишта е дизајниран да овозможи поголема слобода на движење. Дизајнот на седиштата и аголот на седење се наменети да им овозможи на патниците максимално да го искористат својот простор за опримален комфор за време на патувањето.

Од Allure  нивото на опременост, поврзаноста не е запоставена со 2 USB C приклучоци за полнење на задниот дел од централната конзола.
Новиот PEUGEOT E-408 е опремен со клупа од два дела (60/40) со отвор за товарање скии како стандард. Кај GT нивото на опрема имате придобивки од системот за моментално преклопување на двата дела преку две лесно достапни контроли од страните во багажникот.

Волуменот на багажниот простор кај новиот PEUGEOT E-408 е особено обемен, овозможувајќи капацитет за товарање до 471 dm3. Со преклопени задни седишта просторот за товарање се зголемува до 1,545 dm3. Кога ќе се преклопат задните седишта можете да товарате предмети долги до 1.89 m. За секојдневна практичност, багажниот простор е опремен со 12V приклучок поставен на десната страна, LED осветлување, мрежа и ластик за складирање и куки за торби.

 ИЗВОНРЕДНОСТ: ПОСТОЈАНА ПОТРАГА ПО ЕФИКАСНОСТ, БЕЗБЕДНОСТ И КВАЛИТЕТ

 Eфикасноста беше на прво место на тимовите на PEUGEOT при дизајнирањето и развојот на PEUGEOT E-408.

Дизајниран за непречена енергетска транзиција

 Особено внимание привлече аеродинамиката кај новиот PEUGEOT E-408 (SCx: 0.66). Браници, предни отвори за воздух,  заштита под каросеријата и долни задни штитици за предните тркала. Новиот PEUGEOT E-408 добива спесифична каросерија која формира аеродинамичен рамен под, а резултатот е мала потрошувачка на енергија до 15.2 kWh / 100 km и опсег до 453 km (комбинирано) според WLTP.**

PEUGEOT E-408 е опремен со високонапонска батерија од 58,2 kWh. Со NMC 811 технологија: 80% никел, 10% манган, 10% кобалт, има придобивки од зголемената густина на енергија со 18 вградени модули. Со новиот PEUGEOT E-408 можете да поминете до 453 km според WLTP комбиниран циклус, задоволувајќи ги потребите на повеќето клиенти на С-сегментот, кои секојдневно поминуваат под 45 km (NCBS Market Data, FY23 – HY24).

Регенеративното сопирање овозможува непречено возачко искуство. Со користење на палките позади компактниот управувач, возачот може да го активира регенеративното сопирање во три нивоа: левата палка го зголемува регенеративното сопирање, а десната го намалува. Трите нива за регенеративното сопирање се: ниско (-0.6 m/s²) за сензации блиску до возилата со мотор со внатрешно согорување, средно (-1.3 m/s²) за зголемено забавување при опуштање на педалата за гас и зголемено (-2.0 m/s²) за максимално забавување кога за опуштате педалата за гас и со тоа максимална регенерација. Со последните две нивоа автоматски осветлуваат задните стоп светла.

Дизајнот на седиштата е наменет за да го истакне квалитетот на материјалите кои се користат: шарена ткаенина, техничка мрежа, Alcantara, врежана кожа и nappa кожа (за одбрани земји). Кај GT верзијата, тие се украсени со вез во карактеристичната Adamite боја, која исто така ја има кај контролната табла, панелите на вратите и централната конзола.

Помеѓу предните седишта, лакот на централната конзола се протега до просторот наменет за безжично полнење на телефон. Остатокот од централната конзола е целосно наменет за складирање и практичноста, со потпирач за раце,  2 USB C приклучоци (полнење/податоци), 2 големи држачи за чаши и простор до 33 l за разновидно складирање. Просторот во задниот дел е особено обемен благодарение на долгото меѓуоскиното растојание од 2.79 m, што го прави новиот PEUGEOT E-408 најпростран PEUGEOT за патниците на задните седишта: тие имаат придобивка и од просторот за нозете од 183 mm.

Делот за нозете за возачот може да избира помеѓу три режими на возење во зависност од нивните приоритети. Normal е стандарден режим, поставувајќи ја моќноста на 140 kW (190 КС) и вртежен момент од 300 Nm, oвозможувајќи идеален балас помеѓу динамиката и опсегот. Sport режимот (157 kW/210 КС и 345 Nm) е достапен за максимални перформанси и се активира автоматски и привремено при “kick downs.” ECO режимот (125 kW/170 КС, 270 Nm) го „штеди“ опсегот и зголемува уживањето при возењето.


Новиот PEUGEOT E-408 стандардно е опремен со топлинска пумпа како и функција за греење на управувачот и седиштата, оптимизирајќи го термичкиот комфор на патниците додека се зачувува енергијата на батеријата. Едноставно и брзо полнење. За полнење на наизменична струја, новиот PEUGEOT E-408 како стандард е опремен со 11 kW трифазен полнач. За полнење на на еднонасочна струја  преку суперполначи, PEUGEOT E-408 прифаќа моќ од 120 kW, овозможувајќи полнење на батеријата од 20% до 80% за нешто повеќе од 30 минути (при нормални температурни услови на батеријата). Можете да ја наполните батеријата за опсег до 100 km за нешто повеќе од 10 минути. За да се оптимизира полнењето, возачот може да ги програмира долните и горните прагови од централниот екран кај PEUGEOT E-408. На пример, од 20% минимално полнење до 80% максимално полнење.

Нешто за сите

Достапни се plug-in hybrid мотора кај PEUGEOT 408:
PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: погон на 2 тркала / комбинација на 180 КС (132 kW) турбо мотор и 81 kW eлектричен мотор заедно со 8-степен e-EAT8 автоматски менувач / моментално се под хомологација.
PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: погон на 2 тркала / комбинација од 150 KС турбо мотор (110kW) и 81kW eлектричен мотор заедно со 8-степен e-EAT8 aвтоматски менувач / моментално е под хомологација.
Литиум-јонската батерија кај двете plug-in hybrid верзии имаат какацитет од 12.4kWh. Достапни се два типа на вградени полначи: 3.7kW еднофазен полнач како стандард и 7.4kW еднофазен полнач како опција.

Потребно време за полнење:

  • На 7.4kW ѕиден полнач (32 A) и со4kW еднофазен вграден полнач за целосно полнење потребно е 1 час и 40 минути.
  • На засилен приклучок(14 A) и со 7kW еднофазен бграден полнач за целосно полнење е потребно 3 часа и 55 минути.
  • На стандарден приклучок (8A) и со едофазен вграден полнач(3.7kW) за целосно полнење е потребно 7 часа и 05 минути.
    Еден hybrid мотор е достапен кај PEUGEOT 408:
    HYBRID 136 e-DCS6: погон на 2 ткала  / комбинација од 136 КС турбо мотор (100kW) и 48V батерија споено со 6-стпен e-DCS6 автоматски менувач.

    PEUGEOT HYBRID 48V системот се сотои од најновата генерација на 136 КС бензински мотор надополнет со 6-степен менувач со двојна спојка и кој работи заедно со електричен мотор. Благодарение на батеријата која се полни додека возите, оваа технологија обезбедува дополнителен вртежен момент при ниски вртежи и намалување на потрошувачката на гориво до 15% (5.2 l/100 km според WLTP комбиниран циклус**). При возење во градски подрачја, новиот 408 Hybrid 136 e-DCS6 може да вози до 50% од времето во 100% eлектричен режеим без емисии.


    M
    аксимална безбедност за оптимално спокојство

    Најновата генерација на системи за помош при возење кај новиот PEUGEOT E-408, кои собираат информации од 5 камери и 3 радари, го олеснуваат возњето, маневирањето и патувањето. Некои системи директно се превземени од возилата од повисоките сегменти:

    • Aдаптивен темпомат со Stop and Go функција и прилагодливо поставување на растојанието помеѓу возилата.
    • Aвтоматско сопирање при итни ситуации со предупредување за можен судир: детектира пешаци, велосипедисти, дење и ноќе, од7 km/h до 140 km/h во зависност од верзијата.
    • Aктивно предупредување за ненамерно напуштање на лента со корекција на траекцијата.
    • Предупредувањето за внимание на возачот детектира проблеми со уморот при долго патување и при брзина на 65 km/h, со помош на анализа на микро-движењата на управувачот.
    • Проширено препознавање на сообраќајни знаци и прикажување на дигиталната табла:стоп, еднонасочна улица, без претекнување, завршување на занакот без претекнување, покрај вообичајните знаци поврзани со брзината.
    • Следење на слепи точки со долг дострел (75 m).
    • Предупредување за возила кои доаѓаат странично при возење наназад: при возење наназад предупредува за приближување на опасност.


    Јасна и едноставна гама 

     Новиот PEUGEOT E-408 е достапен во две нивоа на опременост: Allure и GT
    Новиот PEUGEOT E-408 е достапен во две верзии: Allure и GT.
    PEUGEOT E-408 Allure доаѓа со опрема како стандард: LED предни светла, 19” aлуминиумски фелни, PEUGEOT i-Cockpit® со 10” дигитална инструмент табла, поврзана навигација со TRIP PLANNER, OK PEUGEOT гласовно контролирање, безжично поврзување на телефонот преку Apple CarPlay/Android

    Auto, аудио систем со 6 звичника, функција за греење на возачкото седиште и управувачот, двозонски клима уред, камера за возење наназад и сензори, топлотна пумпа.
    PEUGEOT E-408 GT покрај опремата како кај Allure верзијата доаѓа стандардно и со: Matrix LED предни светла, предни паркинг сензори, PEUGEOT i-Cockpit® со 10” 3D дигитална инструмент табла, алуминиумски облоги во внатрешноста со прилагодливо амбиентално светло во 8 бои, алуминиумски прагови на вратите, hands-free врата од багажникот, Drive Assist Plus пакет (полу-автономно возење ниво 2), и тн.

    Супериорен квалитет

     Новиот PEUGEOT E-408 е позициониран на врвот во C сегментот, oвозможувајќи ергономија, квалитет, завршна обработка и опрема која може да се најде кај возилата од повисоките категории. Како и кај сите 100% eлектрични модели, PEUGEOT ќе ја ниди PEUGEOT Allure Care програмата кај новиот PEUGEOT E-408, која ги покрива електричниот мотор, полначот, менувачот и главните електрични и механички компоненти до 8 години или 160,000 km. PEUGEOT Allure Care ја надополнува спесифичната гаранција на PEUGEOT која важи за високонапонските батерии до 8 години/160,000 km за да се овозможи целосна покриеност на возилот. PEUGEOT Allure Care се активира автоматски бесплатно на секои две години или 25,000 km по секои извршен редовен сервис во рамките на морежата на PEUGEOT.

    Сопствениците на PEUGEOT E-408 ќе имаат придобивка од намалената потреба за одржување, со редовен сервис на секој две години или 25,000 km.

    *Некој услуги може са бараат претплата.

    **WLTP циклус се чека одобрување.

 

 

 

 

  

Најново

Времето денеска сончево со максимална температура до 23 степени

Sase Ivanovski

ЕУФОР ќе го зголеми бројот на војници во БиХ

Sase Ivanovski

Жените сè уште се соочуваат со дискриминација и предрасуди, вели Силјановска-Давкова

Sase Ivanovski

Гори шума во Мариово, пожарникарите „се крстат“ во студот

Sase Ivanovski

Српскиот министер за култура Никола Селаковиќ тврди дека го нападнале непознати луѓе на улица

Sase Ivanovski

Трамп: Путин сака војната да заврши, потешко излегувам на крај со Украина

Sase Ivanovski

Олимпијакос славеше убедливо против Партизан во Евролигата

Sase Ivanovski

Ракетите „Патриот“ од американско производство го заштитија Киев. Европа нема лесна замена

Sase Ivanovski

Полска: Сите возрасни мажи да поминат воена обука, ставање на темата за нуклеарното оружје на маса, додека Трамп се свртува кон Русија

Sase Ivanovski

Џин Хекман почина дома една недела откако неговата сопругата Бетси Аракава почина од хантавирус

Sase Ivanovski

Обновата на Либан по војната со Израел ќе чини 11 милијарди евра, пресмета Светската банка

Sase Ivanovski

Нема можност да се откаже договорот со Бугарија, вели Нано Ружин

Sase Ivanovski

Штрајкови ја тресат Германија – во понеделник најавена блокада на 11 аеродроми

Sase Ivanovski

Зеленски нема намера да му се извинува на Трамп за расправијата во Овалната соба

Sase Ivanovski

Додик им порача на Србите да не се грижат – тој знаел што прави

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) Нова „војна“ на грчките улици – горат барикади во центарот на Солун

Sase Ivanovski

Битраков: Колку повеќе директори, толку поголеми шанси за корупција

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) Сообраќајна несреќа вечерва на скопската обиколница

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) Големи собири во Србија, вработени во РТС протестираа заедно со студентите во Белград

Sase Ivanovski

Исланд пред 12 години ги прекина преговорите со Брисел, ама сега пак му се влегува во ЕУ

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) Две лица загинаа во тешка сообраќајна несреќа на експресниот пат Штип Кочани во близина на село Тркање

Sase Ivanovski

ВМРО-ДПМНЕ, Бојковска: Рекорден буџет за 2025 година за подобрување на младинскиот стандард

Sase Ivanovski

Јужнокорејски авиони по грешка фрлиле бомби врз населено место, 15 повредени

Sase Ivanovski

Видеото со „отпуштениот пилот од Луфтханза кој одбил да запрашува со хемикалии“ е сатирично

Sase Ivanovski

Русија изврши масовен ракетен и дронски напад врз голем број енергетски инфраструктури низ Украина

Sase Ivanovski

Дали ретките минерали во украинската почва се ретки во светот и каква е нивната геополитичка вредност?

Sase Ivanovski

Членството во СЕПА е признание за нашата посветеност на стабилноста, модернизацијата, и на финансиската интеграција во ЕУ

Sase Ivanovski

Два големи пожари изгаснати вчера, густиот чад се гледаше и во Скопје

Sase Ivanovski

Распадот на ракетата „Старшип“ на СпејсИкс го наруши воздушниот сообраќај во Флорида

Sase Ivanovski

Таравари: „Ѓока констракшн“ е eдинствената фирма што се пријави да стопанисува со паркингот на Клинички

Sase Ivanovski

Крипто лидери ќе се сретнат на самитот со Трамп каде во фокус ќе бидат стратешките резерви

Sase Ivanovski

Тошковски: Го зајакнуваме партнерството меѓу Македонија и Израел во доменот на безбедноста

Sase Ivanovski

Како референдумот на Орбан за Украина во ЕУ се претвори за Унгарија

Sase Ivanovski

Американската амабасадорка Анџела Агелер во посета на Уставниот суд

Sase Ivanovski

Меѓународниот ден на жената одбележан со пленарна седница на тема „Триесет години заложби и достигнувања за подобрување на статусот на жените и идни планови за акција“

Sase Ivanovski

МЗШВ: Успешна недела на инфо – караванот за Мерка 1 од ИПАРД 3

Sase Ivanovski

Ооштина Центар: Наместо цвеќиња за 8 Март, Герасимовски подели билети за претстава во Театар Комедија

Sase Ivanovski

“Уставен суд на Република Северна Македонија”: Амбасадорката на САД Анџела П. Агелер во посета на Уставниот суд

Sase Ivanovski

Влада: Информациите за набавка на овошје и зеленчук објавени во јавноста не се точни

Sase Ivanovski

СДСМ: Министерке Кочоска, економијата не стагнира – таа тоне!

Sase Ivanovski

Приведен велешанец баран по потерница

Sase Ivanovski

Петрушевски: СДС признаа дека го координираат ССМ, барањата на синдикатот се нереални и политички

Sase Ivanovski

Пронајдено огревно дрво без документација во кавадаречко, приведено едно лице

Sase Ivanovski

МОН: Се зголемува бројот на училишта кои воведуваат едносменска работа, за целосна оптимизација на училишната мрежа ќе се вложат 8 милиони евра

Sase Ivanovski

Вчера 622 сообраќајни прекршоци на територија на цела држава, 111 за брзо возење

Sase Ivanovski

Герасимовски: Заедно со пензионерите ги реализираме сите проекти, позитивно оценети услугите Итно копче и нега за стари лица

Sase Ivanovski

Џонсон Мети во стратешко партнерство со Brainster NextCollege за поврзување на образованието и индустријата

Sase Ivanovski

Тошковски во посета на Израел: Го зајакнуваме партнерството меѓу Македонија и Израел во доменот на безбедноста

Sase Ivanovski

Работилница за колективна изработка на транспаренти

Sase Ivanovski

СДСМ: „Тендерски мрежи“ ќе биде најголмиот корупциски скандал во историјата, имаме преку 50 случаи за корупција на ВМРО-ДПМНЕ

Sase Ivanovski

Герасимовски: Признанието на Црвен Крст е потврда за хуманитарните активности спроведени во Општина Центар

Sase Ivanovski

Промоција на СЕКУНДАРНА АРХИВА, посветена на жени уметнички

Sase Ivanovski

Трипуновски: Сериозен акцент дадовме на сточарското производство, целта е најмладите да пијат домашно и квалитетно млеко

Sase Ivanovski

Средба на претседателката Гордана Сиљановска–Давкова со Гордан Јандроковиќ, претседател на Саборот на Република Хрватска

Sase Ivanovski

ВМРО-ДПМНЕ: СДС е против инвестирање во капитални проекти, не сака државата и економијата да се развиваат и за ова го злоупотребува ССМ

Sase Ivanovski

Анастасовски: Како Комисија за ИТ ги насочуваме младите кон целосно користење на дигитализацијата

Sase Ivanovski

Филипче: ВМРО-ДПМНЕ не планира реформи во правосудството, сите реформски закони се закочени

Sase Ivanovski

Муцунски: Невистинити се обвинувањата на Кузеска, има 24 часа да се извини, во спротивно ќе поведат постапка за навреда, клевета и нарушување на угледот

Sase Ivanovski

Министерство за финансии, Димитриеска-Кочоска: Економијата повеќе не е во стагнација, резултатите од нашата работа стануваат видливи

Sase Ivanovski

Министерство за внатрешни работи: Приведени две лица за предизвикување пожар и тешка кражба

Sase Ivanovski

МТСП: Социјалните работнички го трансформираат животот на жените и ја помагаат нивната економска независност

Sase Ivanovski

Мицкоски: Индустриското производство во јануари порасна за 1,4 проценти, а извозот е пораснат за 5 проценти

Sase Ivanovski

Учество на претседателката Сиљановска-Давкова на третиот Правосуден форум за родова еднаквост и правосудството во Западен Балкан

Sase Ivanovski

СДСМ: Колкави провизии се кријат зад скандалот со шиткање на паркиног на Клинички центар?

Sase Ivanovski

ВМРО-ДПМНЕ: СДС секој ден во одбрана на ССМ, кого го наседнаа да излезе со партиски барања како работнички

Sase Ivanovski

Мицкоски: Кога од опозицијата коментираат со лаги, измислици и навреди, ги загрозуваат нашите стратешки интереси заедно со нашиот стратешки партнер САД

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) СДСМ: ДПМНЕ го напаѓа Синдикатот само затоа што не сака да ги покачи платите

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) СДСМ: Протест против молкот на власта за Кочоска – СДСМ нема да учествува на седница ниту во Клубот на пратенички

Sase Ivanovski

(ВИДЕО) Мицкоски: Во Кисела Вода се гради, така продолжуваме и во иднина

Sase Ivanovski

СДСМ, Нов скандал: Муцунски со омилена фирма во тендерската мрежа на ДПМНЕ

Sase Ivanovski

ЈПКХС: ЕКО-ПАТРОЛАТА НА ЈП КОМУНАЛНА ХИГИЕНА-СКОПЈЕ ИЗГОТВИ 32 ЗАПИСНИКА ВО ТЕКОТ НА МЕСЕЦОТ ФЕВРУАРИ

Sase Ivanovski

Честитка од претседателот на Собранието, Гаши по повод Денот на учителот и албанското училиште

Sase Ivanovski

Претседателката Сиљановска-Давкова оствари средба со припаднички на Армијата

Sase Ivanovski

Општина Центар, Герасимовски: Услугата Итно копче е одлично прифатена од пензионерите

Sase Ivanovski

Министерство за правда, Филков: Не смееме да дозволиме жртвите од кривични дела со насилство да остануваат без заштита, а насилниците да останат неказнети!

Sase Ivanovski

Со давањето на паркингот на Клинички ценатар на албанската фирма оваа „ПАТРИОТСКА“ Влада на ВМРО-ДПМНЕ не мисли на граѓаните и јавното добро, туку како да му удоволи на коалицискиот партнер

Sase Ivanovski

ЌЕ ИЗГУБАТ КАКО СССР ПРЕД 40 ГОДИНИ Туск е уверен дека Европа може да ја победи Русија

Sase Ivanovski

МАКЕДОНИЈА ЗАСТАНА ЗАД МИР И ДИПЛОМАТСКО РЕШЕНИЕ ЗА УКРАИНА Не сме се помрднале од усогласеноста со ЕУ на сметка на стратешкото партнерство со САД

Sase Ivanovski

УАПСЕН ПЕДОФИЛ ВО ВЕЛЕС Полицијата го барала за издржување затвор

Sase Ivanovski

ЧАРТЕРОТ ЧИНЕШЕ 2,5 МИЛИОНИ, А НЕ 12 МИЛИОНИ ДЕНАРИ Мицкоски откри колку чинела фактурата за 60 билети до Будимпешта

Sase Ivanovski
Вчитувам....